Årsmöte 6 juni 2012 hos Misteröd

Solweig Hultman __ Helena Westerling __ Peter Böös

Detta datum var det 6° och regn när 14.686 sprang Stockholm Marathon. Samma dag var det 15° och sol från en klarblå himmel när Västra regionen hade sitt årsmöte hos Misteröds Koloniförening i Uddevalla! Vi hade förmånen att ha Helena Westerling (välkänd exportsuccé från Nässjö) som ordförande för årsmötet. Många hade ställt upp denna dagen och vi hade sedvanliga förhandlingar plus att alla redogjorde för dagsläget hos sina olika föreningar. Helena tog även initiativet till ett kommande utbildningsprojekt.

En fantastiskt god lunch (hemlagad!) och på eftermiddagen kaffe med kakor och tårta (hembakat!) gav dagen en extra guldkant. Alla hade också tillfälle att gå runt och se på en fin koloniförening och tala med de som var ute denna soliga försommardag. Ett stort tack till föreningen och deras ordförande Solweig Hultman.

Styrelsen är ”intakt” förutom att Cathrine Larsson har lämnat sin plats som suppleant och ersätts nu av Eva Hjort från Prästakullens Koloniförening.